marți, 5 octombrie 2010

Prieteni...

Unele persoane apar in viata noastra atunci cand avem cea mai mare nevoie de o persoana speciala langa noi.Apar fara sa ceara nimic in schimbul tuturor momentelor petrecute langa tine,cand ai lacrimile pe obraz sau cand esti cel mai fericit om de pe pamant.Eu am avut norocul sa am 3 astfel de persoane langa mine.TREI!Nu una,nici doua ci Trei!Au fost alaturi de mine asa cum nu mi-au fost multi altii,lor am avut curajul sa le spun orice lucru,fara teama de a fii judecata si m-au sprijinit atunci cand toti mi-au intors spatele.Lor de dedic ceea ce sunt azi,si vreau sa le spun ca au insemnat foarte mult pentru mine,si vor ocupa intotdeauna un loc important in inima mea.

Lor pentru ca sunt niste fiinte adorabile,pentru ca sunt ele...nebune,sensibile,dulci...sunt prietenele pe care oricine ar vrea sa le aiva.Lipseste una...pentru ca netul ei e de rahat si nu pot sa iau si eu o poza....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu