marți, 5 octombrie 2010

Frontier-Ville-ul e de vina!

Ca sa intelegi mai bine despre ce vorbesc...va atasez o convorbire cu o prietena si "vecina".



Raluca Cirstea: trimite-mi si mie un ciocan
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: ok
Raluca Cirstea:
***MoNykUtZ@* MoNyK@***:
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: nu am
Raluca Cirstea: e la cadouri ma
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: nu imi apare
Raluca Cirstea: uite am cerut eu acum
Raluca Cirstea: il vezi anuntul?
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: gata ti-am trim
Raluca Cirstea: merci
***MoNykUtZ@* MoNyK@***:
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: am un urs kre al dracu d vreo 4 ori mam batut cu el si nu moare
Raluca Cirstea:
Raluca Cirstea: si mie imi apare des
Raluca Cirstea: si vulpea si ala din pamant


***MoNykUtZ@* MoNyK@***: pai nu k nu imi disparea
Raluca Cirstea: si pierzi si multa energie cu el
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: daaaaaaa
***MoNykUtZ@* MoNyK@***: mai ajutama la copaci

Pierdem zilnic o gramada de timp jucandu-ne tampenia asta de joc,taind copaci,dand mancare la animale si batandu-ne cu ursii,suntem foarte obosite si cand incepem sa vorbim despre asta la scoala toata lumea ramane masca.
Suntem noi,dependentele de FrontierVille!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu