joi, 7 octombrie 2010

Grupul Fermierilor Anonimi.

Buna! Numele meu este Raluca si sunt dependenta de FrontierVille.
 Am ingropat acolo toate mancarurile care mi s-au ars, toata mizeria din casa, toate rufele nespalate, tot praful nesters, toate cartile necitite, toate mesele nepuse, toate farfuriile cu mancare care zaceau pe tastura, toate vasele ingropate in chiuveta, toate noptile dormite iepureste, toate certurile cu aia de la net, toate partidele de sex care n-au mai avut loc,  toate florile care mi s-au uscat din lipsa de apa si (ah, cu asta trebuia sa incep… ) toate zilele in care n-am facut nimic, dar am avut impresia ca am muncit pe branci.
La inceput a fost haios. Imi aduc aminte cum am primit primul cadou: un iepuras. Mi l-a trimis un prieten si-mi zice: “vezi ca ti-am trimis un iepuras!”. Ce sa fac cu el el, l-am intrebat. “Sa-l cresti sau sa-l vinzi”. Nu l-am vandut, dar nici n-aveam curaj sa-i dau drumul prin ferma. L-am intrebat iar pe asta: “ma, da’ nu-mi roade toate legumele?”. Mi-a zis ca nu, dar normal ca nu l-am crezut… daca avea de gand sa-mi faca rau, sa nu ma lase sa-mi dezvolt satucul?!
Intai m-am documentat temeinic si abia dupa aia am scos iepurasul din cutia de cadouri.
In scurt timp,cat sunt eu de rabdatoare,tot m-am plictisit.Parca simteam nevoia sa stau si eu cu emotii, sa fac garduri la animale sa nu-mi intre peste culturi, sa le si hranesc, nu doar sa mulg vacile cu un click. Aaa, si daca nu le mulgeam, n-aveau nici pe dracu’… Pai voi stiti cum face o vaca nemulsa? Deh, asta e… daca am crescut la tara. Ca sa nu mai zic ca as fi vrut si eu ploaie, seceta, grindina, etc. … sa fie mai palpitant. Sa fi vorbit si eu cu vecinii: moama, ce-a ploaie a dat mai devreme, mi s-a manat toata via!Mai radea si barbatu-mio de mine: “Uite cum sta mititica de ea si da la click-ulete, sunt asa de fericit cand o aud click-click!”
Asa...
Am  venit de la bunica-mea  de la tara cu o ladita de rosii ( rosii adevarate, ba, fermierilor!). Am poftit, deh. Am spalat una, am pus sare si-am muscat ca din mar. Mi-am adus aminte ca mi se face si mie cultura de tomate in ferma. M-am dus si m-am apucat de click-ulete… dar m-am enervat: Hai, mai da-l  dracu’ de sat, am muncit pe rupte si nici macar o rosie n-am mancat d-aci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu