duminică, 22 august 2010

Why?

De ce nu plouă afară
Vreau picături mari cât Universul
Să mă acopere,să-mi acopere durerea
Lacrimile,TRECUTUL…
Am nevoie de picături mari
Să-mi poată acoperi şi paşii făcuţi
Prea târziu,sau poate prea devreme.
Te caut prin noapte târziu
Pe-aproape de stele
Când oare am uitat?
Aici sunt doar eu…
In locul tau nimeni
Sunt singură mereu…
A rămas din noi
Doar paşii,doar atât
Ce ne-a legat…
Si totusi cel mai greu e sa stiu
Cat voi rezista…
Uneori cel mai inteligent lucru
E sa te intorci..
Cu tot ce am trait as putea
Sa aprind dintr-o data
Focul greselilor comise.
Dintr-o data apar apoi ma pierd
Pentru ca in ultima vreme
Totul se amesteca pana la nebunie.
Daca ai stii cat ma doare sa traiesc fara tine
Nu ai putea sa ma tratezi asa.
Daca as stii ce ar trebui sa fac
Nu m-as mai teme.
Putin cate putin imi las si ultima rasuflare
Pentru cat de rau imi e sa imi amintesc fara a plange
Sa traiesc fara a ma simti asa…
Dintr-o data apar apoi ma pierd
Pentru ca in ultima vreme
Totul se amesteca pana la nebunie.
Daca ai stii cat ma doare sa traiesc fara tine
Nu ai putea sa ma tratezi asa.
Daca as stii ce ar trebui sa fac
Nu m-as mai teme.
Azi, ca sa schimb ceva, nu ma gandesc la tine
Daca vreau sa dau ceva,incep cu mine.
Privesc in oglinda propriilor sentimente
Azi,ca sa schimb ceva,fac totul bine
E timpul sa incep odata
Sa am grija de mine,macar un pic
Sa imi schimb strategia
Las deoparte sentimentele
Sa termin razboiul in mine.
Azi ca sa schimb ceva,nu ma gandesc la tine
Privesc in oglinda viitorului meu
Nu las sa treaca nimic
Las tristetea pentru cine o vrea.
Nu ma voi mai judeca
Pentru ce am fost sau ce stiu
Nu voi uita ce sunt
Si ce vezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu