miercuri, 1 decembrie 2010

Seamănă cu ta-su!!

Azi m-a sunat o prietenă: am născut, seamănă cu ta-su!
Să-ți trăiască, zic, dar de unde știi că seamănă cu ta-su? La care ea îmi zice că a vazut-o. Hm, ce să vezi, mă?
Deja mor când aud asta. Așa a fost și când a născut mama. Nici nu scosese sor'mea capul bine, că toată lumea: seamănă cu ta-su, ba cu mă-sa, ba cu bunicul, ba cu mătușa.
Ce să semene, mă? Voi ați văzut vreodată nou-născut în vârstă de 5 minute? E cu ochii umflați, cu fața roșiatică , cu cele câteva fire de păr (dacă le are și pe alea) lipite de cap, care cap e cât pumnul, cu moaca schimonosită de zici că tocmai i-ai dat murături și urlă cu buzele întoarse de-i vezi omulețul din gât. Ce să-ți dai seama cu cine seamănă? Eu când am văzut-o prima oară pe sor'mea am zis că e Ion Iliescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu